התחבורה במודיעין עילית: "ביום שישי העיר נראית כמו יציאת מצרים"

איתי גדסי 2 Comment on התחבורה במודיעין עילית: "ביום שישי העיר נראית כמו יציאת מצרים"

בעיית התחבורה הציבורית החריפה בעיר מודיעין עילית, הגיעה ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. תושב העיר שמרכז את פניות ותלונות התושבים, סיפר על הבעייה שמחריפה מיום ליום ואין פתרון "שני נהגים רבים וכתוצאה מכך העיר במצור" | נהג החברה שהתראיין הצדיק את הנוסעים "תפנו למשרד התחבורה" | האזינו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאור תלונות רבות של נוסעים רבים לתוכנית, על התנהגות לא טובה לכאורה, של חברת 'קווים' במודיעין עילית. אי עמידה בלוח הזמנים, עמידה ועומס באוטובסים ועוד פניות רבות.

חיים פרידמן תושב בעיר שריכז את כל התלונות כנגד החברה התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית', והתייחס לבעייה החריפה: "רוב התושבים באופן כמעט מוחלט משתמשים בתחבורה הציבורית, בעבר הייתה וועדת תחבורה היא זו שהחליטה מה קורה בעיר. בתקופה האחרונה הביאו איש יח"צ לנהל את התחבורה. הוא לא מתגורר בעיר והוא נחליט מה יהיה כאן".

הבעיות: "ביום שישי זה יציאת מצרים, עומס גדול על האוטובוסים. שמתקשרים לחברה לא מתייחסים באופן רציני לתלונות של הנוסעים.בתקופה האחרונה, הנהגים מרגישים מותקפים משום מה. עשו כאן שביתה. ולא השאירו את העיר עם מענה תחבורתי. לפני שלושה שבועות בערב חנוכה היתה גם שביתה, בגלל מריבה בן נוער שוליים לנהג. היה מקרה שבליל שישי שני נהגים רבו והעיר הייתה במצור כי כך הנהגים מחליטים".

נהג החברה חיים התראיין גם הוא למהדורה: "יש כאן נהגים שלא ראויים להיות נהגים, כאן במודיעין עילית העבודה כאן קשה. אבל הכתובת זה משרד התחבורה. החברה חייבת לעמוד במכרזים וזה בלתי הגיוני בגלל חוסר בנהגים. אין מאיפה להביא נהגים. יש היום 5,000 נהגים שחסרים בתחבורה הציבורית".

תגובת חברת 'קווים': "נהגי סניף מודיעין עילית השביתו את פעילות התחבורה הציבורית באופן ספונטאני עם קרות אירוע האלימות האחרון בליל חמישי חלקם מחשש לבטחונם וחלקם כמחאה כנגד מקרי אלימות נגדם, שהולכים וגוברים למרבה הצער. בשל כך נרשמו שיבושים בהפעלת התחבורה הציבורית.

יצוין, כי החברה לא אישרה את קיומה של השביתה הבלתי צפויה, ומיד עם גילוייה, פעלה נמרצות ובאופן מיידי להביא לסיומה. במקביל, החברה הודיעה על כך לנוסעים במסרון קולי, שהועבר לכל תושבי העיר.

אנו מצרים על אי הנעימות אשר נגרמה לנוסעים בעטיה של ההשבתה הפתאומית והבלתי צפויה".

האזינו לראיון המלא:

צילום: פלאש 90


2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    חברת קווים אשמה באמת אשמה? כשהזכיין היה סופרבוס האשימו אותם גם כן. אז אולי קצת..קצת…התושבים יפשפשו במעשיהם? מי שעולה לאוטובוס ומזלזל בנהג ובחברה וגם משלמים 2 או 3 שקל לנסיעה שלא יצפה שימתינו להם בתחנה צפופה.
    תן חיוך ותקבל חיוך!!

  2. 1

    הכי קל לקטר, זה באמת מרגיז טילים להיות בלי תחבורה ולהיתקע
    והנהגים אכן עשו שלא כהוגן, אבל החברה טוענת שהיא לא חפצה בכך זה רק עושה לה נזקים אז מסתמא שהם עושים מה שצריך וזה לא עוזר
    רק באמת לא הבנתי אותך מימרן מה יעשו התושבים שהסטייל של כולנו שזה זול בתור חרדי להיות נהג
    ואם מפתר את הנהגים נעשה שביתה לעצמנו ??? מי בדיוק ינהג